maandag 4 juni 2007

Even voorstellen...

Nou dit is dus mijn nieuwe weblog... Ik ben erg benieuwd hoe lang ik het vol ga houden want eerder pogingen om een weblog bij te houden zijn reeds gestaakt. Maar een vriend van me heeft tegenwoordig een mooie weblog en nu kan ik natuurlijk niet achterblijven.

Zoals je in mijn profiel al kunt zien ben ik een beetje anders dan de rest van de wereld en dat bevalt me eigenlijk prima. Ik ben niet het standaard type leuk, spontaan, stappen, zuipen etc. Op dat leuke na dan want dat ben ik natuurlijk wel. Ik ben enorm impulsief en op de een of andere manier lijk ik blunders aan te trekken en kom ik altijd in rare situaties terecht, die natuurlijk weer voor leuke verhalen zorgen. Al met al is mijn leven nooit saai en dat wil ik door deze blog met iedereen gaan delen. Reacties zijn altijd meer dan welkom, discussies ook, daar houd ik van maar pas op want ik win altijd.

1 opmerking:

M. zei

Een beetje vreemd...

...maar wel lekker! Ik ga je in de gaten houden!